Preču atgriešanas veidlapa

Ja iegādājaties bojātas/prasībām neatbilstošas preces, jūs tās varat nosūtīt atpakaļ 14 (četrpadsmit) dienu laikā no piegādes brīža. Bojātu preču gadījumā nauda tiks atmaksāta vai arī preces tiks nomainītas pret līdzvērtīgām precēm. Ņemiet vērā, ka noteiktas preces Pircējs nevar nosūtīt atpakaļ (pilns šo preču saraksts ir atrodams Lietošanas nosacījumu 8.4.2. punktā)
Ņemiet vērā, ka noteiktas preces Pircējs nevar nosūtīt atpakaļ (pilns šo preču saraksts ir atrodams Lietošanas nosacījumu 8.4.2. punktā)


Ja apmaksa tika veikta tiešsaistē, tad preču atgriešana tiek veikta ar DPD pakomātu starpniecību.

Ja apmaksa tika veikta aptiekā, tad preces atgriešana notiek ar aptiekas starpniecību kurā tika veikta apmaksa par pasūtījumu uzrādot darījuma apliecinošu dokumentu (čeku).

Ja produkts tiek nosūtīts atpakaļ, tas nedrīkst būt atvērts un/vai lietots, produktam jābūt tā oriģinālajā iepakojumā, nedrīkst būt noplēsta aizsardzības plēve, utt. (šis paragrāfs neattiecas uz defektīvām precēm), precēm jābūt tādā pašā komplektācijā, kādā tās saņēma pircējs.
Nosūtot sūtījumu atpakaļ, ir jāaizpilda preču atgriešanas veidlapa. Procedūra veidlapas aizpildīšanai:
  • Ievadiet pasūtījuma numuru, kā arī tālruņa numuru, kas norādīts pasūtījumā. Uzklikšķiniet uz "Atrast pasūtījumu";
  • Atvērsies jauna lapa, kurā tiks rādītas pasūtījumā ietvertās preces;
  • Atzīmējiet preci, kuru vēlaties nosūtīt atpakaļ, kā arī atgriešanas iemeslu.
Sagaidiet preču atgriešanas pieteikuma apstiprinājumu. Pēc apstiprinājuma saņemšanas Jūs saņemsiet e-pastā paziņojumu par tālākām darbībām.


Pēc veidlapas aizpildīšanas, nosūtiet preces mums 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas.


Ja apmaksa tika veikta tiešsaistē, pēc preces atgriešanas noliktavā, naudas atmaksa uz Jūsu norēķinu kontu tiks veikta 14 dienu laikā.